Lietošanas noteikumi

Spēkā no: 2025. gada 20. maija

1. Vispārīgie noteikumi

Šie noteikumi nosaka preču iegādes, apmaksas, piegādes un atgriešanas kārtību tīmekļa vietnē Vissdarbam.lv. Vietnes īpašnieks ir SIA Majors-J, turpmāk tekstā – Pārdevējs. Iegādājoties preces, Klients piekrīt šiem noteikumiem un noslēdz distances līgumu ar Pārdevēju.

2. Pirkuma process un piegāde

  • Klients izvēlas preci, pievieno to grozam un aizpilda pasūtījuma formu.
  • Pēc pasūtījuma apstiprinājuma un apmaksas Pārdevējs nosūta apstiprinājumu uz Klienta e-pastu.
  • Preces tiek piegādātas ar kurjeru vai pakomātu starpniecību 1–5 darba dienu laikā.
  • Piegādes maksa ir 5 EUR, ja pasūtījuma kopsumma ir mazāka par 100 EUR.
  • Pasūtījumiem virs 100 EUR piegāde ir bez maksas.

3. Atgriešanas politika

Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam Klientam ir tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas atteikties no pirkuma, neuzrādot iemeslu.

  • Atgriežamajai precei jābūt nelietotai, tīrai un oriģinālajā iepakojumā.
  • Klients sedz atgriešanas piegādes izmaksas, ja vien prece nav bijusi bojāta vai kļūdaini nosūtīta.
  • Nauda tiek atgriezta 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas atpakaļ.

Ja vēlaties izmantot atteikuma tiesības, lejupielādējiet un aizpildiet atteikuma veidlapu un nosūtiet to uz e-pastu: vissdarbam@gmail.com

4. Klienta un pārdevēja pienākumi

  • Klients apņemas sniegt patiesu informāciju pasūtījuma noformēšanas laikā.
  • Klients ir atbildīgs par pareizas piegādes adreses norādīšanu.
  • Pārdevējs apņemas nodrošināt preces atbilstoši aprakstam un likumdošanai.
  • Pārdevējam ir tiesības atteikt pasūtījumu, ja Klients nav ievērojis noteikumus vai nav veicis apmaksu.

5. Maksājumu veidi

Pieejamie apmaksas veidi:

  • Norēķini ar bankas karti, apple pay un google pay maksājumiem.

6. Atbildības ierobežojums

Pārdevējs neatbild par:

  • Kavēšanos, ko izraisījušas trešās puses (kurjeri, banka, u.c.).
  • Zudumiem, kas radušies Klienta nepareizas informācijas rezultātā.
  • Interneta savienojuma vai vietnes pieejamības traucējumiem ārpus Pārdevēja kontroles.

7. Strīdu risināšana

Visi strīdi tiek risināti sarunu ceļā. Ja tas nav iespējams, Klientam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem.